Modelowanie bioder

Na modelujące ciało działania decydują się nie tyko osoby z nadwagą, ale również szczupłe, które zauważają pewne mankamenty swojej sylwetki. Wiele pań pragnie utrwalić efekty diety, ćwiczeń. Często zdarza się również, iż mimo optymalnej wagi problemem pozostaje wystający brzuch, zbyt duże pośladki czy nieestetyczne ramiona (zamiast ładnie zarysowanych mięśni – ciało jest pozbawione jędrności). W takiej sytuacji jedynie modelowanie sylwetki może dać zadowalające rezultaty.

Coraz częściej modelowanie obejmuje obszar bioder. Możemy wyróżnić rozmaite treningowe, jak i kosmetyczne (mniej lub bardziej inwazyjne) metody. W celu ukształtowania sylwetki, a także poprawienia kondycji skóry (jej ujędrnienia, likwidacji ewentualnego cellulitu) możemy wybierać m.in. spośród: okładów z alg (podczas których ciało owija się mikronizowanymi algami), endermologii (terapii próżniowej stymulującej mikrokrążenie), drenażu limfatycznego (pobudzającego spalanie tłuszczu i usuwanie toksyn z organizmu), a także masażu modelującego bańką chińska (ujędrniającego, pobudzającego obieg krwi). Popularne staje się również korzystanie z kompleksowej formy pielęgnacji, jaką jest kapsuła SPA, łącząca w sobie cechy sauny parowej, hydro- i aromaterapii, działania podczerwieni, a także masażu wibracyjnego. Obojętne jednak na jaki zabieg się zdecydujemy – nie przyniesie on efektów, jeśli nie będzie systematycznie powtarzany. Cała seria zabiegów wymaga jednak czasu, środków finansowych oraz cierpliwości. Za to rezultaty mogą być naprawdę spektakularne.

Oczywiście modelowanie bioder można (a nawet trzeba) wesprzeć przy pomocy diety oraz ćwiczeń. Jadłospis powinien być ułożony tak, aby ułatwić spalanie tłuszczu przez organizm (więcej pełnowartościowego białka, złożonych węglowodanów, wody, zielonej i czerwonej herbaty, a mniej przetworzonych produktów, tłuszczy i konserwantów). Ćwiczenia także powinna cechować regularność. Jeśli chcemy spalać tłuszcz oraz modelować sylwetkę warto zdecydować się na trening aerobowy – szczególnie dolnych partii ciała – jak marsze, bieganie, jazda na rowerze, ćwiczenia na bieżni, trening interwałowy na siłowni. Ćwiczenia siłowe (z umiarkowanym obciążeniem) można stosować, jednak uważając, by zbytnio nie rozbudować masy mięśniowej.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*